Česta pitanja

Pogledajte možete li pronaći odgovor na svoje pitanje. Ako ga ne pronađete, javite nam se.

Kakvi su troškovi dostave pri kupnji u mrežnoj trgovini?

Dostava po cijelom teritoriju Republike Hrvatske je besplatna za sve naruđbe iznad 400€.

Ili vlastito preuzimanje u salonu Kolpa Hrvatska d.o.o., Savska opatovina 36, 10000 Zagreb.

Broj telefona Outlet trgovine: +385 (0) 1 6264 866.

Kakšne metoda plačila podpirate?

Mrežna trgovina podržava plaćanje prema predračunu.

Koliko traje dostava?

Narudžba će biti poslana na vašu adresu, u od 10 dana od primitka vaše uplate.

Je li kupnja sigurna? Jesu li moji podaci zaštićeni?

Svi vaši podaci zakonski su zaštićeni i bit će upotrijebljeni samo za dostavu proizvoda. Više o
tome možete pročitati u dokumentu Pravila zaštite podataka.

Što će se dogoditi nakon što izvršim kupnju?

Nakon dovršetka kupnje vaša će narudžba biti poslana na obradu i na pripremu za slanje na
vašu adresu.

Hoću li dobiti račun za svoju kupnju?

Račun ćete dobiti prilikom dostave kupljenog proizvoda.

Jesu li proizvodi kvalitetni?

Svi proizvodi 100 % su izrađeni u tvrtki Kolpa, do.o. Metlika. To su proizvodi iz programa koji
se više ne proizvode. Jamčimo kvalitetu svih proizvoda koje prodajemo.